Na pomenutom potezu, gde kolski izlaz iz garaže Promenade preseca biciklističku stazu, biciklisti i skuteraši imaju apsolutnu prednost. Ako na brisanom prostoru ne možete da primetite takvo vozilo koje ide najviše 20 km/h i da mu se na vreme zaustavite, nemojte sedati za volan!
Upravo tako. Najgori ucesnici saobracaja i u Evropi a postepeno dolazi i kod nas, su vozaci elektricnih trotineta a u poslednje vreme i biciklisti, posebno ovi sto prevoze dostavu. Ne treba zabraniti, ali moraju imati sve sto i vozaci motora, uz prsluke, kacige, jasno osvetljenje, i ogranicenu brzinu. Posebno zabraniti kretanje biciklista u zoni centra i parka, setackoj zoni, zbog sumanute voznje. To nikad nije bilo ni dozvoljeno, guranje bicikla u redu.
Problem je sto mi razvijamo i negujemo kulturu lopovluka a onda je na izborima branimo. Sa tim pokradenim sredstvima moze se izgraditi put za kola, put za bicikliste, put za trotinete i pesacke siroke staze i to u svakom gradu, svakom selu. Ipak, ocuvanje lopovcina je bitnije, pri tom udri po vozacu, ovom ili onom.
Pre neko vece na semaforu u Sremskoj Kamenici, on se iz suprotne trake na trotinetu provlaci medju automobile u koloni u traci iz pravca grada. Bez ijednog svetla. I neko da ga je udario, ju ju ju, jadan momak. To treba biti bez mozga raditi takve stvari. Moraju im se uvesti pravila i moraju se kaznjavati za saobracajne propise.
Vozači zaista moraju imati dobre reflekse i zbog biciklista i zbog vozača trotineta. Oni misle da svuda imaju prednost, silovito jure i nikada se ne zaustavljaju, čak i na prelazima. Trebalo bi im ograničiti brzinu.
Nemamo mi više nikakvu kulturu a posebno u saobraćaju.Vozači nedovoljno obučeni,bitno je samo uzeti novac...(pogledajte samo,skoro svaka auto škola odmah i sve vreme u levoj,obilaznoj traci),nema signalizacije,koriste se mobilni....Biciklisti,skuteri a posebno trotineti samo projure preko prelaza uopšte se ne obaziru da li je bezbedno.Pešaci,takođe,samo gledaju u semafor i čim je zeleno poleću kao da se trkaju,niko da pogleda da li je bezbedno....Osnovno pravilo je kada se krećeš u saobraćaju,prolaziš kroz raskrsnice i prelaze da to činiš bezbedno,pre svega po sebe a zatim i po ostale...Ako ti je i ZELENO ili imaš PREDNOST na putu ili prelazu,NE ZNAČI da je i BEZBEDNO !
Ja mislim da bi trebalo da nas puste jedne na druge, bez pravila i policije, jedno dva-tri dana, pa da se lepo poubijamo, ovo je mrcvarenje na dnevnom nivou. Ja sam pešak, al mogu da vam zagorčam život.
Ne treba zabranjivati električne trotinete.
Treba uvesti da obavezno nose kacigu, štitnike za kolena i laktove, žuti svetloodbojan prsluk.
Garantujem da će 2/3 trotinetaša odustati da voze trotinete jer će ih biti blam da sve to nose na sebi a nekima će predstavljati problem kaciga jer će morati svuda da je nose u rukama kada siđu sa trotineta i uđu u prodavnicu, tržni centar, kafić, noćni klub. Na trotinetu ne postoji mogućnost da kao kod skutera kacigu samo ubaciš pod sic i zaključaš.
Za trotinetaša i bicikliste bih uveo obavezno polaganje poznavanja pravila saobraćaja. Par časova da uplate u autoškoli i da nauče pravila, saobraćajne znakove i sve što ide uz to. Vožnju ne moraju da polažu.
Dovoljno dva, tri časa za poznavanje pravila saobraćaja, da to odslušaju, polažu test i onda mogu sa potvrdom da voze.
A da to ne bude ni nešto skupo. Tipa npr. sve ukupno 1000 dinara ta tri časa i prvo polaganje testa. Ko padne na testu svako sledeće polaganje 1000 dinara.
I za vozače automobila bih uveo periodično polaganje testa. Svake druge godine da se polaže test jer 80% vozača već posle dve, tri godine zaboravi 50% pravila, znakova.
Strašno je kako ljudi divljački voze po gradu. Danas pre podne, na semaforu kod Spensa ( Bul. Cara Lazara), čovek je proleteo preko 100 km/h krajnjom desnom trakom u pravcu ka Promenadi.U srednjoj traci je bila kolona vozila koja su se sporije kretala jer im se tek upalilo zeleno i naravno, čovek iz te srednje trake kreće polako u desnu, i naravno - bez žmigavca i sudari se sa ovim što je pokušao da proleti krajnjom desnom kao manijak...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Automobilom udario mladića na električnom trotinetu kod Promenade
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.11.2022.
•21:04 > 21:09
Komentari 18
Vlada
@@sefika
Ja
Djordje
Tamara
Novosadjanin
Pera
Online
Aleh
Realista
LAKI
@ sefika
Treba uvesti da obavezno nose kacigu, štitnike za kolena i laktove, žuti svetloodbojan prsluk.
Garantujem da će 2/3 trotinetaša odustati da voze trotinete jer će ih biti blam da sve to nose na sebi a nekima će predstavljati problem kaciga jer će morati svuda da je nose u rukama kada siđu sa trotineta i uđu u prodavnicu, tržni centar, kafić, noćni klub. Na trotinetu ne postoji mogućnost da kao kod skutera kacigu samo ubaciš pod sic i zaključaš.
Za trotinetaša i bicikliste bih uveo obavezno polaganje poznavanja pravila saobraćaja. Par časova da uplate u autoškoli i da nauče pravila, saobraćajne znakove i sve što ide uz to. Vožnju ne moraju da polažu.
Dovoljno dva, tri časa za poznavanje pravila saobraćaja, da to odslušaju, polažu test i onda mogu sa potvrdom da voze.
A da to ne bude ni nešto skupo. Tipa npr. sve ukupno 1000 dinara ta tri časa i prvo polaganje testa. Ko padne na testu svako sledeće polaganje 1000 dinara.
I za vozače automobila bih uveo periodično polaganje testa. Svake druge godine da se polaže test jer 80% vozača već posle dve, tri godine zaboravi 50% pravila, znakova.
Lala
https://www.ekspres.net/zivot/elektricni-trotineti-su-opasna-igracka-evropa-ih-se-resava-srbija-jos-ceka-zakon
Ja
Sefika
Eli
Dragan
Koju obuku prolaze vozaci trotineta, to je najveće zlo koje se pojavilo na ulicama.....
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H