Autor: 021.rs

Novi Sad
17.11.2022.
21:04 > 21:09
Dvadestdvogodišnji muškarac povređen je večeras oko 20 časova, na Bulevaru oslobođenja kod TC "Promenada".
  • Vlada

    22.11.2022 09:56
    Na pomenutom potezu, gde kolski izlaz iz garaže Promenade preseca biciklističku stazu, biciklisti i skuteraši imaju apsolutnu prednost. Ako na brisanom prostoru ne možete da primetite takvo vozilo koje ide najviše 20 km/h i da mu se na vreme zaustavite, nemojte sedati za volan!
  • @@sefika

    18.11.2022 12:38
    Upravo tako. Najgori ucesnici saobracaja i u Evropi a postepeno dolazi i kod nas, su vozaci elektricnih trotineta a u poslednje vreme i biciklisti, posebno ovi sto prevoze dostavu. Ne treba zabraniti, ali moraju imati sve sto i vozaci motora, uz prsluke, kacige, jasno osvetljenje, i ogranicenu brzinu. Posebno zabraniti kretanje biciklista u zoni centra i parka, setackoj zoni, zbog sumanute voznje. To nikad nije bilo ni dozvoljeno, guranje bicikla u redu.
  • Ja

    18.11.2022 08:42
    Problem je sto mi razvijamo i negujemo kulturu lopovluka a onda je na izborima branimo. Sa tim pokradenim sredstvima moze se izgraditi put za kola, put za bicikliste, put za trotinete i pesacke siroke staze i to u svakom gradu, svakom selu. Ipak, ocuvanje lopovcina je bitnije, pri tom udri po vozacu, ovom ili onom.
  • Djordje

    18.11.2022 01:13
    Katastrofa
    Pre neko vece na semaforu u Sremskoj Kamenici, on se iz suprotne trake na trotinetu provlaci medju automobile u koloni u traci iz pravca grada. Bez ijednog svetla. I neko da ga je udario, ju ju ju, jadan momak. To treba biti bez mozga raditi takve stvari. Moraju im se uvesti pravila i moraju se kaznjavati za saobracajne propise.
  • Tamara

    17.11.2022 23:42
    Vozači zaista moraju imati dobre reflekse i zbog biciklista i zbog vozača trotineta. Oni misle da svuda imaju prednost, silovito jure i nikada se ne zaustavljaju, čak i na prelazima. Trebalo bi im ograničiti brzinu.
  • Novosadjanin

    17.11.2022 23:31
    kultura
    Nemamo mi više nikakvu kulturu a posebno u saobraćaju.Vozači nedovoljno obučeni,bitno je samo uzeti novac...(pogledajte samo,skoro svaka auto škola odmah i sve vreme u levoj,obilaznoj traci),nema signalizacije,koriste se mobilni....Biciklisti,skuteri a posebno trotineti samo projure preko prelaza uopšte se ne obaziru da li je bezbedno.Pešaci,takođe,samo gledaju u semafor i čim je zeleno poleću kao da se trkaju,niko da pogleda da li je bezbedno....Osnovno pravilo je kada se krećeš u saobraćaju,prolaziš kroz raskrsnice i prelaze da to činiš bezbedno,pre svega po sebe a zatim i po ostale...Ako ti je i ZELENO ili imaš PREDNOST na putu ili prelazu,NE ZNAČI da je i BEZBEDNO !
  • Pera

    17.11.2022 23:20
    Nemaju pojma da voze tr
    Ako je vozio po sredini kao ovaj na slici, sve mi jasno.
  • Online

    17.11.2022 23:20
    Te automobile treba skroz zabraniti!
  • Aleh

    17.11.2022 23:05
    Ja mislim da bi trebalo da nas puste jedne na druge, bez pravila i policije, jedno dva-tri dana, pa da se lepo poubijamo, ovo je mrcvarenje na dnevnom nivou. Ja sam pešak, al mogu da vam zagorčam život.
  • Realista

    17.11.2022 22:50
    kamera za automobil
    Jedino što vas može spasiti je širokougaona kamera u automobilu koja snima oko automobila i to posle veštačenja na sudu...
  • LAKI

    17.11.2022 22:47
    Brz oporavak
    želi momku na trotinetu.A njegovi roditelji bi trebalo da se zapitaju zašto nisu objasnili sinu da je život samo jedan.
  • @ sefika

    17.11.2022 22:45
    Ne treba zabranjivati električne trotinete.
    Treba uvesti da obavezno nose kacigu, štitnike za kolena i laktove, žuti svetloodbojan prsluk.
    Garantujem da će 2/3 trotinetaša odustati da voze trotinete jer će ih biti blam da sve to nose na sebi a nekima će predstavljati problem kaciga jer će morati svuda da je nose u rukama kada siđu sa trotineta i uđu u prodavnicu, tržni centar, kafić, noćni klub. Na trotinetu ne postoji mogućnost da kao kod skutera kacigu samo ubaciš pod sic i zaključaš.
    Za trotinetaša i bicikliste bih uveo obavezno polaganje poznavanja pravila saobraćaja. Par časova da uplate u autoškoli i da nauče pravila, saobraćajne znakove i sve što ide uz to. Vožnju ne moraju da polažu.
    Dovoljno dva, tri časa za poznavanje pravila saobraćaja, da to odslušaju, polažu test i onda mogu sa potvrdom da voze.
    A da to ne bude ni nešto skupo. Tipa npr. sve ukupno 1000 dinara ta tri časa i prvo polaganje testa. Ko padne na testu svako sledeće polaganje 1000 dinara.
    I za vozače automobila bih uveo periodično polaganje testa. Svake druge godine da se polaže test jer 80% vozača već posle dve, tri godine zaboravi 50% pravila, znakova.
  • Lala

    17.11.2022 22:03
    Naučimo od Evrope
    Pre tri godine (i tri meseca) bilo je ovako:

    https://www.ekspres.net/zivot/elektricni-trotineti-su-opasna-igracka-evropa-ih-se-resava-srbija-jos-ceka-zakon
  • Ja

    17.11.2022 21:59
    Ja
    Zabraniti trotinete.
  • Sefika

    17.11.2022 21:46
    ....
    Zabraniti trotinete!!
  • Eli

    17.11.2022 21:22
    Ludilo
    Strašno je kako ljudi divljački voze po gradu. Danas pre podne, na semaforu kod Spensa ( Bul. Cara Lazara), čovek je proleteo preko 100 km/h krajnjom desnom trakom u pravcu ka Promenadi.U srednjoj traci je bila kolona vozila koja su se sporije kretala jer im se tek upalilo zeleno i naravno, čovek iz te srednje trake kreće polako u desnu, i naravno - bez žmigavca i sudari se sa ovim što je pokušao da proleti krajnjom desnom kao manijak...
  • Dragan

    17.11.2022 21:16
    Kako voze malo je nastradalih
    Svako moze da jurca tritinetom, iskaču ko zečevi..
    Koju obuku prolaze vozaci trotineta, to je najveće zlo koje se pojavilo na ulicama.....
  • Dejan

    17.11.2022 21:10
    NS
    a da nije taj trotinetas naleteo na automobil ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna